-

Vet inte vad jag ska skriva...

Förutom att jag är förbannat trött på dom här som håller på å skruvar, borrar och målar räckena och "skivorna" här utanför lägenheterna!!! H*lvete vilken tid dom tar på sig! Hatar det där ljudet! Låter som dom snart kommer in genom väggen!
Flyr härifrån, och hoppas dom snart ska bli klara...... INTE roligt när man har sovmorgon!
 
Far hem till Bström tror jag. Efter jag varit via banken. Men har ingen häst o rida ändå...
Hade tänkt fara o gymma, men börjar bli förkyld, och det kliar i halsen :( VILL INTE! 
 
Vilken negativ energi det här inlägget fick.... -.-
 
Nå, vi får hoppas det känns bättre imorgon ;)

Puss o kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0