-

Nu är helgjobbet över, igen. Börjar bli lite trött igen det här me o va uppe på nätterna.
Har varit en bra helg! 
Idag har jag jobbat 18-04.15. Innan det var jag med Jennifer på stan o kikade lite :) Samlade lite "vuxenpoäng" och köpte gardiner. Nu ska jag bara lyckas sy dom...-.- snark inte så mycket för sånt där jag :p
 
Imorgon då...Tjaa...sova! <3
Har ridlektion för Mia, men det är väl Wilmas tur. Såå... Kanske man skulle ta o träna av nå slag. Idag var jag ut och åkte inlines 10 km igen. Skönt! Men så jäkla mycket skräp på cykelbanorna nu, så snart står man väl på näsa. 
 
Nu ska jakolla lite till på filmen, sen sova :)
Inte alls avundsjuk på Kaisa som har +35 grader, och 27 i vattnet -.-


Puss o kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0