Sjuk x3

Jaa, när man inte trodde att det kunde bli värre, så blev de det.
Magsjuka var nästa som stod på tur. Underbart! Så min helg har gått åt att ligga o spy, och haft magsmärtor. Tack för den....
Bitter? Tjaa.. JO! Så fruktansvärt trött på att va sjuk nu!!! Men nu måste det väl ändå va nog?! Va mer kan jag få? Hade nog feber här ihelgen också, hade sån frossa att jag bara låg o skakade.
 
Innan det då.... Jag bara älskar o fara på sånglektionerna!! Bara väntar o väntar på att det ska bli tisdag :)
Apan. Tycker så om den där hästen! Det går så bra! :) Nu ha ja ju inte ridit på hela helgen.
Ha börjat få i mig lite mat nu, så börjar återhämta mig sakta.
 
Annars har ja väl inget nytt att uppdatera. Fått tid till kirurgiska den 16 oktober. Så det var rätt snabbt! Såklart på en tisdag, 11.15. Så jag hoppas att det går snabbt!! Ja ska faktiskt o sjunga sen....
 
Puss o kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0