Helg igen!

 
Snart är helgen över. Igen. Herregud va tiden går fort!
 
Igår var jag till ridhuset med Apan. Red igenom dressyrprogrammet. Gick väl helt okej. Hon gjorde vad hon skulle :)
 
Sen var det jobb 21.30-04.15.Helt okej natt. Mycket tjaffsande bara... Ikväll blir det o jobba 18-04.30. Först på alandica.
Imorgon är tävlingen inställd. Tråkigt.... Var faktiskt riktigt taggad!
Men samtidigt väldigt skönt. Sku få sova 8-9 timmar på två nätter, o ja börjar bli trött på sånt. Orkar inte. Så nu får jag sova imorgon :) Skööönt! Fick bara sova 6 timmar inatt -.-
 
Idag fick jag fint ridsällskap av Jennifer :) <3 Hon fick rida Cherokee.
Apan va en BITCH idag!! Det är allt jag har o säga :p kärring! Därför tycker jag inte om ston :p
 
Måste väl börja göra mig iordning om ja ska på jobb snart. Sku vilja ta en powernap. Men hinner nog inte det. Mat måste jag få i mig iaf.
 
Puss o kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0