Hejåhå

 
 
Blir ingen operation nu. Kirurgen undrade vad jag egentligen gjorde där. Alltid när jag får träffa han så är jag behandlad.
Nästa gång det händer, ska jag ringa direkt till kirurgiska, och är det stängt, så ska jag till akuten. INTE hälsocentralen. Happ...
 
Va sen på sånglektion. Och som vanligt var det superskoj, och det händer nått varje gång :) Det blir bara bättre! iih det är sååå kul! Förväntansfull till nästa gång :)
Men jag skulle måsta bli lite mera bitch. O det är ju såå min grej :p ehm. Men alla har vi väl en bitch inom oss ;) tydligen, för det blev bättre :)
 
Idag har jag ridit lektion för Mia. Gick väl helt okej. Apan va sur och grinig idag. O rida program är inte riktigt hennes grej. Än... Ska bli intressant o se hur det går på söndag, när vi gör vår tävlingsdebut :)
Nåja, man kan ju inte alltid vara på topp!
 
Nu blir det dusch, och sen soffläge!
 
Puss o kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0