Det blir väl bättre....eller?

Jag har ju inte så jätte mycket positivt o berätta... jag har bara otur nu!
har avkokat hela den här frankrike resan nu. Jag kan inte, och jag får inte. Jag har fått ett cysta igen, vid ryggslutet. Så nu väntar jag på att dom ska få öppna upp den, eller om antibiotikan jag äter (9piller om dagen) ska få bort den. Operation blir det i vilket fall som helst. Dom ska ta bort det som orsakar att jag får det här.
det và bland det värre jag varit med om. sa att det här vill jag aldrig va me om igen. Men näe.... Med min otur. Hoppas dom bara behöver göra ett ingrepp, o inte två.
så enligt läkaren ska jag hålla mig hemma på ön... 
bitter är jag. Väldigt. Vad är oddsen liksom för att jag ska bli sjuk två gånger sådär bara..... Suuuuck!!!
men dom säger att, efter regn kommer solsken... Har inte sett nå solsken ännu..
 
 
apan gulle har fått två nya sadlar. Ochjag invigde hoppsadeln här i förrgår. Jätte skön! Idag tänkte jag inviga dressyrsadeln :) hon betedde sig exemplariskt när vi var till swe. Första gången båt o så lång resa. Duktig tjej!! :)
dom va imponerade över henne där också. 4 år, och stod som ett ljus :) annat va det med gamla halvbloden som kom efter oss, som inte kunde bete sig.
 
nånting positivt som är med det här då...jag får fortsätta sjunga! :) underbart!
jag får rida apan! Så länge jag inte har så ont, och dom inte skär i mig.
 
Nu ska ja gå ut till hästarna! 
 
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0