Bra dag!

Det har varit en bra dag idag! :)
 
Wilma bara friar, så jag får sköta det här med djuren ;)
Var först ut med Acke på en längre promenad. Skönt väder var det när det hade slutat regna -.-
Sen tog ja ut Cherokee på en tur. Han va huuur seg som helst bortåt. Och hemåt....herregud!! Takta o spela på hela vägen hem. Sen när jag skulle trava en bit, så sätter han av i galopp, o ja håller i så han blir på stället! Alltså lilla hästen :p
Sen for jag ut med Asta. Hon va så lugn och glad! Man kände på henne att det tyckte hon va skönt o få komma ut i skogen. O speciellt när vi satte av i galopp! :) Söthästen <3
 
Ha fixat stallet, o hämtat hösilage med mamma.
Fick väldigt god fisk till middag :) namnam!
 
Blir i Bström inatt igen. Imorgon ska vi åka till ridhuset med Asta :) Rida igenom programmet bara. Så vi vet var bokstäverna är på ett ungefär iaf :p
 
Här sitter Svenblad o frågar va hon ska göra. Så ger jag henne en MASSA förslag. Men duger dom ??! Näe... Jaa..Tack bara :p
 
Nu har vi bokat om hotellet vi ska bo på i Swe när vi kommer hem från resan. Blir bättre det här :)
Nu ha vi fått sista fakturan, så nu ska vi betala det sista, o sen är det bara o....fortsätta vänta :)
 
Puss o kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0