-

Jaa va ha hänt här då?
Inte så där jätte mycket. Har jobbat på båda dagis, varsin dag. Och jobbat helgen på arken. 
Var faktiskt en riktigt rolig jobbhelg! :) Härligt gäng!
 
Idag var jag på dagiset i saltvik. Skulle fått va där imorrn me, men då ska jag till kirurgiska, och sen har jag sånglektion. Blir borta för länge :/ 
Ska bli intressant o se vad han säger nu om cystan.
Ser väldigt framemot sånglektionen :) Som alltid! Ny låt imorgon!
 
Ligger i sängen nu o kan knappt hålla ögonen öppna.
 
Va ut ikväll i ösregnet. Vart så irriterad på regnet, så jag slängde på mig reflexvästen, och gick ut. Varför?? Det vet jag inte.... Inte kändes det ju bättre iaf. Genomblöt, kall, o ännu mer irriterad :p lite motion fick jag ju iaf.
 
Nej nu bär det snart iväg!
 
Puss o kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0