Närmar sig nu

Nu börjar det närma sig resa! O jag har resfeber. Aaah! :D På onsdag drar vi till Swe, och på torsdag morgon flyger vi. Tiden har gått riktigt fort! Känns som vi nyss började räkna ner. 99 dagar....67 dagar....55 dagar....
SKa bli hur kul som helst! :)
 
Jag har fått vikariat på dagiset i Saltvik, skogsgläntan. Så där blir jag nu ett tag :) Kul!! 
 
Har varit ledig hela helgen. Börjar lära mig att lyssna på min kropp och förstå när man ska säga "nej"! *stor klapp på axeln* 
HAr blivit väldigt förkyld. Bra där...Passligt till resan. Men det är som vanligt. Varför sku ja få va frisk...
Nå, det hinner ändra ännu!
 
Två hela arbetsdagar, och en halv, kvar. 2 hela veckor borta i värmen! :) 
 
Puss o kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0