Upphängd och nersläppt

Så känner jag mig nu.
Är riktigt lam. Har ont i halsen också, och nyst sjuhundrafemtioelva gånger -.- Ska ja få nån jäkla förkylning i kroppen nu också då...
Jobbnatten gick helt bra. Blev lite tungt där på slutet sen. Tröööött. Idag är det ju inte så mkt bättre. Det tar på o jobba natt. Blir natt nummer 4 inatt.

Ikväll kommer familjen hem. Så inatt behöver jag inte åka hit till Bström sen.
Idag ska ja rida Cherokee igen, och kanske göra nått med BAsil om jag orkar. Stallet ska fixas, och vatten ska fyllas på.

Min överraskning gick det ju inte så jäkla bra med :p jävla skitgrejjer!!

Nu ska ja gå ut o få nått gjort.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0