Konstant trött

Varför är jag konstant trött? Tror det är för att dygnena far hit och dit hela tiden. Man blir ju tossigt...
Idag vaknade jag först kl 7. Jag trodde klockan va 7 på kvällen, så jag steg upp och svor varför ingen har ringt och väckt mig, kollade på klockan igen, jaa tammesjutton den är 7. Började känna mig lite yr, och skittrött, och tänkte att det va för att jag sovit så länge. Sen kollade jag telefonen, 07.00. KOllade igen..Vafan, jag har ju bara sovit 4 timmar! Så va det bara o krypa ner igen... somnade som en stock, och vaknade sen vid 1. Men hade lätt kunnat sova några timmar till.

Idag har alla 4 hästar motioneras! Red Basil, Wilma red Cherokee, Lisa har vi kört, och ridit Embla :) Tada! Så mycket man hinner man allahopa när man är två! Alla skötte sig utmärkt! Första gången på väääääldigt länge jag red en islänning. Jag satt bara o fnissa i början ;)
Vi mötte en ÄLG för första gången med häst!!! För mig iaf! Och jag är SKITrädd för älgar! Så var det en kalv också! Ja men ja trodde ja skulle dö.... Det borde ha filmats hur jag höll på alltså :p hahaha Wilma höll på å dog stackarn :p Nå, vi överlevde. Men nu har jag ont i halsen som jag sjungit och råmat...

Ikväll har jag varit ut och åkt inlines med Jennifer :) Blev 5 km idag. Sådär lagom. Jag har ont i halsen, och hon är fruktansvärt allergisk nu. Stackarn!

Imorgon ska jag och öva till dagiset där jag va på praktik förut :) Ska spela piano på deras allsång på torsdag. Ska bli jätte roligt!
Via sjukhuset ska jag, och sen får vi se vad jag hittar på. Va meningen att jag skulle ut till Eckerö.
Borde åka till gymmet en sväng.
Men imorgon kväll är det fotbollsträning igen! Som jag väntat och längtat!!! :D

Alltså gud va engelsmän är trevliga! Snart vill jag dit :) Jag skäms lite, att jag inte varit och hälsat på Julia som varit där på praktik flera månader. Men två resor till Egypten, så tog pengarna slut... :/

Nu ska ja spela lite Bubble Witch, som jag fastnat på en bana!! Jäkla skit! Sen måste jag försöka sova, eftersom jag ska va på dagiset redan kl 9.30. O jo, det är tidigt för mig...

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0