Inte idag heller

Blir det nå värre uppdatering.. :p
Kortfattat vad som hänt:
Jag har varit med i vokalisttävlingen. Första gången jag sjöng inför folk. Årskurs 6 med Andreas, räknas inte :p
Jag har haft inflammation. Varit rätt dålig, men blev uppskuren och tömd :p haha lät ju jäääätte mysigt det där :p Å blev friskförklarad idag :) Najs! Va längesen jag hade så där ont. Går inte att beskriva heller. O ingreppet kan jag heller inte beskriva vilken smärta!!
Jag har inte tränat på några veckor, vilket börjar märkas bra....-.- suuuuck. Men igår va ja på inlines premiär med Jennifer. O jäklar va skönt det va! Sen när ja lärde mig bromsa xD hahahahah vilken syn alltså! Kondisen är obefintlig också. Nå, bara o bita i det sura äpplet o sätta igng igen.
Det har alltså inte hänt så där jätte mycket. Me tanke på att den här inflammation har härjat i 2 veckor. Så ha varit rätt invalid. 
Jobbat har jag ju också gjort förstås. Inte efter ingreppet, för då blev ja sjukskriven.
Imorse skjutsade jag H till båten, o inte kunde ja sova efter det. Eller ja låg ju klarvaken halv 7. Okej klarvaken va väl kanske lite o ta i :p men ja va vaken iaf. 
Ha varit ut på promenad med Acke gulle. Sen va ja till banken en sväng också.
O nu ha ja packat :) IIIIIIIIIHHH!!!!!!! Jag är som ett barn på julafton!!!! :D
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0