Hus och djurvakt

Alltså fan i helskotta va det kliar på hela kroppen! Jag fjällar som en jäkla fisk!! Men det är väl så, ska man va fin får man lida pin :) Dock tycker jag inte det blir så fint nu, ja ser ju fläckig ut. Kanske jag håller på å blir skäck? :)
Min kära familj har begett sig till Kökar. Så jag har hand om hus-hästar-kattor och kaniner fram till lördag. Ska bli skönt o va ute i Bström lite mera :)
Tänkte fara på zumba idag, men när det skulle va så jäkla tidigt... vaknade först gången halv 10, men lyckades somna om o vaknade sen typ kvart i 12. 

Ska snart börja bege mig mot Bström. Ska väl åka ut med någon häst. Cherokee kanske. Kanske jag skulle ta o longera Basil. Sen ska ja åka lite inlines. 
O sen kommer Kaisa dit ikväll en sväng hoppas jag :) <3
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: beundrare

Ravrrr ;)

2012-05-17 @ 12:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0