Dålig uppdatering

Igen... Kom av mig igen.

Händer väl inte så jätte mycket intressant, skulle jag påstå.
Rider, åker inlines, umgås, jobbar... Typ det där vanliga. Haft personalfest.

Ha gått o blivit ordentligt förkyld. Känner mig helt upphängd och nersläppt. Varför kan jag aldrig få bli ordentligt sjuk, o få va helt sängliggandes, istället för den här sega äckliga skiten... Förlåt men jag blir bitter när ja blir förkyld. Man kan inte riktigt ligga under täcket hela dagen, men man kan ändå inte göra nått. Ha blivit ordentligt nu :/ blä! Gnäller värre än karlarna... Då är det illa...

Idag var jag och mamma till Kökar. Var o klippte, och åkte hem igen. Snabbvisit! Fick trevligt sällskap av konstapel Tommy och Eva på båten :) Dom hade varit till skolan och dagiset och visat upp sig.

Ikväll skulle ja vart på fotbollsträning, men näe... Helt färdig. Nästa vecka har vi vår första korpmatch också, så bäst o va i skick till dess.

Imorgon ska jag och jobba till storstugans dagis, där jag varit på praktik förut. Ska bli roligt :) Förutom att ja e så tusans förkyld. Gör så ont i hals, näsa och huvud :( Ska va på dagiset 9.15-17, sen nattjobb på arken. Vet inte när ja börjar imorgon? 21.30 kanske?

Folk tar väl studenten o examen o tjottahitti imorgon. Grattis till alla er!
Men jag är redan trött på att höra "För vi ha tagit studenten/examen för vi ha tagit...blablablablabla"

Nu lockar sängen....

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0