-

Blev inringd på jobb igår kväll sen iaf. Men slutade sen halv 3. Va faktiskt lite folk ute!
Måst nog säga att jag är ganska snäll som kommer in på jobb när man blir inringd så där sent på kvällen :) Jonas hade ju förvarnat mig på dagen iaf.

Imorse va det bara o pallra sig upp o släppa ut hästarna o mata småttingarna. Fick man somna om sen? Nä. Det tog ett bra tag.
Sov kanske 1-2 timmar till sen. Kan bli tungt inatt sen. Hinner inte riktigt med nån powernap sen.
Hästarna ska ridas, stallet fixas, vattnet fyllas på, och sen ska ja överraska mamma och pappa till dom kommer hem imorgon :) Vi får hoppas det uppskattas! Men det tror jag nog :)

Sen kommer min favorit Hanna hit! :D <3 iih!

Och sen är det jobb 21.30-04.30.
Sen ska jag tillbaka till Bström, hästarna ska släppas ut, och matas. Och kaninerna, kattorna och fiskarna måste väl också få lite mat.

Men nu ska jag gå ut och göra nån nytta! :)
Är riktigt skönt o va ensam, i ett stort hus på landet, stor gård, och pyssla på själv. Nån som vill köpa ett hus åt mig?? :D

Puss o kram



Kommentarer
Postat av: Hanna

:D <3

2012-05-19 @ 00:02:28
URL: http://glassflickan.webblogg.se/
Postat av: Beundraren

Kan köpa ett hus ihop med dig ;D

2012-05-22 @ 21:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0