Som ett barn på julafton

Så känner jag mig nu! :D Är så happyhappy! :D

Har varit med Kaisa ikväll :) Var först med henne ut till Lemland och slog på en tappsko. Prata massa strunt. Sen ha hon varit här hela kvällen. Vi kollade en film. O smidit planer! :) hihi
En riktigt bra kväll, med min favorit! <3

Tidigare idag var jag med bror min till gymmet. Blev ben och mage idag. Måste köra lite mera ben känner jag. Och borde köra mera kondition. Mitt träningsprogram är gjort så att kondition är med i programmet. Som sagt, tycker inte om o stå på löpbandet. Ha blivit lite sämre med promenaderna/joggingturer dom senaste dagarna.


Imorgon blir det gym, får se vad jag kör imorgon. Tror det blir lite axlar, just bara för lite rehabilitering. Sen kör jag nog rygg och lite armar. Får se vad jag känner för :)
Sen ska jag nog ta en långpromenad om det är fint väder!
Alltså jag är så uppe i varv att jag kommer inte kunna sova!!!! :O :D
Blir nog o sova på soffan inatt igen. Råka hamna där igår natt också. Så 3e gången gillt ;) Vadådå? Den är ju bekväm! 

Puss o kram
Me and my honey <3 :)

Ser lite halvt gravid ut, får vi ju inte hoppas...
Och "nu ler vi väääldigt stelt fejkleende mot kameran"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0