Sluta dagdrömma

Nu får jag nog ta o sluta dagdrömma, o drömma mig bort.
Gud va ja vill fara bort nu! Ni får tycka hur mycket ni vill om att våren börjar komma hit, men jag är inget fan av våren faktiskt. Solen har hittat fram. Allt känns lite lättare jo. Men det är fortf kallt, isigt, BLÖTT.... Nätack...
Jag är så på fel breddgrader.
Ska börja dra mig mot gymmet småningom. Sen är den stora frågan.....Ska jag köra boxercise, eller zumba ikväll? Hmm..... Sen om jag får me mig nån på boxercise sku ju va bra :p Rasmus orkar nog inte, o Emilia är lite...lång :p haha har inte kört boxercise på över 1 år! Sist jag körde det, så hade jag problem med axeln. Kommer ihåg passet, jag kunde inte köra hela, för axeln gav upp sen. Fy fan va ont jag hade! Kunde inte lyfta armen sen heller. 
Boxercise är det enda jag inte fått köra under rehabiliteringen. Inte innan jag blev friskförklarad. Men nu är det 4 månader sen jag blev det! :) Fan va härligt! O allt känns bara så bra med axeln! Helt underbart!
Nä om man skulle byta om nu då...
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0