Skjuten i sidan

Haha alltså va gör jag på nätterna riktigt? :p
Somnade på soffan, igen...Men vaknade i sängen. Vaknar av att jag ligger o håller mig i sidan, o åjjar mig. För jag blev skjuten inatt :p Om ja inte minns fel heller så var det Joel som sköt mig. Jag jagade han i ett trapphus. Han va me i nån liga/gäng av nå slag. Kanske jag skulle bli polis ;) Jonä..
O nu när ja gick till vardagsrummet, så är inte alla grejer där dom va igår. Hmm.. Ha ja försökt möblera om inatt eller? :p
Ska slänga i mig nå ätbart, och sen gå till gymmet. Solen skiner idag igen :)
Ikväll har vi ridhuset. Så idag blir det bara ett pass. Eller ja. Dressyrpass på Basil sku ja väl inte säga att är en lätt match.......
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0