Kontorist

Vet nog att jag inte kommer bli kontorist iaf. Sitta stilla en hel dag med en massa papper och siffror. Ja herregud. ADHDn slår ju till innan halva arbetsdagen är slut ;)
Rolig o va med mamma iaf nångång nu o då :) Hon försökte visa mig med papper hit o dit, men jag är nog lite för dum :p eller bara inte riktigt tillräckligt intresserad kanske...
Jag ska ha praktiskt arbete!

På tal om det, så ska jag ut på praktik imorgon. Hemvården. SKa till typ Nyfahlers tror jag? Bra att du har stenkoll, Jennifer!
Blir nog bra det där. Men dom kunde ju ha skickat ut mig för två veckor sen redan!!! aaargh!!
3 lärare stod och diskuterade att ja, varför skulle jag inte kunna gå ut på praktik egentigen, fast jag inte har allt godkänt? För jag har varit stark i alla praktiska prestationer. Båda ET har gått lysande. Allt praktiskt så har jag visat att jag kan, och jag vill.
Nå, bättre sent än aldrig....

Snart ska vi äta lunch, och sen ska jag köra till Karin, så ska jag rida Mysan igen :) Yey! Vi skulle väl ta något litet hopp också. SKa bli ruuuulit! :D
Förhoppningsvis kör jag inte fel ;) hehe

Ikväll är det träning som gäller! Kanske kör ett zumba pass först, och sen åka till gymmet. Gym blir det garanterat iaf :) mhmh I like!

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Stadsfrassen från södra staden =)

Grrr ;D

2012-03-19 @ 18:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0