Klubbad i huvudet

Så känner jag mig nu... Blev jätte extremt trött!!
Steg upp mitt i natten (halv 9) å åkte till skolan. Fick där reda på att jag ska ut på praktik nu. JA DET KUNDE NI INTE KOMMIT PÅ FÖR 1 ½ VECKA SEN DÅ???!!! Gått o dragit nu i onödan. Blir man trött eller trött... Nå, jag är tacksam över att min klasslärare engagerar sig, och bryr sig! TACK!
Sen va ja och gymmade. Skulle köra lite lättare pass idag. Men inte vet ja om det blev det :p Körde bröst och armar idag. Skönt!
Sen ha ja varit med morfar en stund, och träffat Alexandra :)
Men nu måste jag faktiskt ta en powernap. För nu håller jag på å somnar!
Får se vad jag gör ikväll sen. Hade kanske tänkt åka till gymmet och zumba. Va längesen jag var på deras zumba pass. Samtidigt skulle det va skönt o springa lite. Men Emilia ville kanske åka o kolla innebandy (karlar..)  ;)
Nu sova en stund! Får sova på saken :)
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0