Gäsp och aj

Igår jobbade jag på Alandica 18-21.30. Va Jill Johnson som va där o sjöng. Va inne en stund och lyssnade, och gud vilken röst hon har! Lite deprimerande låtar emellanåt, men jätte fina! Sån röst skulle man ha :)

Sen blev det soffläge resten av kvällen. Jisses va trött ja va. Inte så konstigt efter den där helgen. Alldeles för lite sömn. O för mycket alkohol :p Idag har jag världens huvudvärk och mår som en rutten strumpa. O förkyld håller jag på å blir. NOOO!! Knarkar te!! Havtorn ska ja trycka i mig också. Bastu skulle va fint.
Irriterande, inte ha ja ställt om alla klockor heller!! Snark.
Hoppas ni har en bättre dag än jag...
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0