Galen helg!

Det är vad det har varit. Herregud! Men ha varit en sjukt rolig helg :)
I fredags va ja på praktik 8-15, sen åkte jag direkt till Bström, o vi provade sadlar åt Basil och Asta. Båda spelade först rövare och gjorde fina skolor ovan mark, så tänkte att där sätter jag mig nog aldrig upp. Men båda skötte sig sen, o vi hittade varsin sadel åt dom :) Travade själv med Asta också. Som skötte sig exemplariskt! Ingen ha suttit på henne sen i julas...
Sen skyndade jag mig tillbaka till stan, fixade mig, o sen kom Susanne och Johan efter mig :) Åkte till Marielle och där va det full fart. Det hinkades sprit, pictionary? haha vet inte hur man stavar :p skitsamma. Kom väl en 15 pers :) Härligt gäng! En galet rolig kväll. Som slutade alldeles för tidigt för mig :p haha hade visst somna sittandes på en stol, och sen mittiallt va ja försvunnen, o då låg ja o sov i Marielles säng. Minnet sviker ganska bra.
Såklart hör ju lite tårar till. Emilia sa att det är inget man ser ofta från min sida. Att jag blir känslosam, och sårbar. Det är inget jag visar ofta.
Hade lite ångest när ja vakna o inte fatta var ja va, o om festen va slut?? håhå
Hela dagen mådde jag dåligt....
Åkte till Eckerö med mormor o morfar o fixade i stugan med familjen. Joooobbigt...
Igår bestämde jag mig för att smaka lite igen ;) Å så hamna vi på fest hos Marielles klasskompisar. Rolig kväll, som slutade på Kino och Arken. Håhå.
Idag är man inte tuff. Sååå trött!!! Måste ju passa på nu innan helgjobben börjar igen :)

Ha varit på tonartsträff inför vokalisttävlingen. Blir nog hyvens det här :) Är redan lite nervös.


Moas låt When I held ya, ska jag sjunga då :) Blir nog en utmaning, men förhoppningsvis blir det bra! Ska göra mitt bästa!

Jisses, snart ska jag o jobba till Alandica. Från kl 18. Håhå, går tungt...

Nu är jag hos Marielle med Emilia. 

Varit lite dålig på att uppdatera. Men jag lever! :) nätt o jämt...

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Stadsfrassen från södra staden =)

I´m sexy and i now it ;) untz untz...

2012-03-25 @ 21:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0