Blubb

Jäkla skit! Två dagar ha ja skrivit inlägg på mobilen, och båda gånger har internet stängts ner, och ingenting sparats eller publicerats. Nog blir man ju trött...
Va ha hänt då? Tjaa..Ha ridit och tränat typ.
Igår körde jag 2x promenader, Basil red jag, Cherokee longerades, och sen körde jag rygg och axlar på gymmet :) I like!

Imorse steg jag upp i vettig tid o gick till gymmet. Ben och mage som väntade idag. Känns i kroppen att jag gjort något iaf :) 
Sen har jag gjort stan. Var via Fantasia och pratade med småkusin :) Till Alandia o hämtade ett kort, via La strada o pratade med mina gamla arbetskollegor, som jag saknar väääääldigt mycket! Jisses. Fick ont i magen så mycket jag skratta! Sen var jag och fikade med mamma och hennes arbetskollega. 
Via mormor o morfar o hälsa på, och sen for jag till Bström.
Ikväll har vi varit i ridhuset med Basil och Cherokee. Mamma longerade Basil, medan jag plockade fram lite hinder. O han fick nå fnatt och började galoppera o bocka o spela rövare. Suck. Va ju nånting då som lät utifrån som han måsta hetsa upp sig över. Han lugna sig rätt snabbt så jag kunde hoppa upp sen.
Han har ju inte hoppat på hur länge som helst! Vi hoppade ju bara lite smått här för nån vecka sen. Men det va inte mycket. Men jisses va han drog mot hindrena! Riktigt roligt att han va så på gång! Han älskar ju att hoppa. 
Han gjorde nått glädjeskutt där och drog några bocksprång, men ja fick nog lite skylla mig själv.. 
Men han hoppa så jätte fint, och gjorde verkligen sitt bästa. På slutet fick jag till o me koll på bogarna! 
Han är proffs på att skjuta ut bogarna. 
Man vet inte hur jäkla mycket häst det är, innan man satt sig upp och provat. Hosch!
O på slutet gick han riktigt riktigt fint och avslappnat! 
Jag blir bara mer o mer kär i den där hästen! :) <3
Imorgon ska ja stiga upp TIDIGT! Jaa, det ska jag faktiskt. Jag hoppas inte mina kära familjemedlemmar ställt massa väckarklockor runt huset, dååå ryker morgonhumöret!
Ska upp o rida Basil, ut med hunden, och sen in mot stan.
I stan väntar förhoppningsvis (inte) skolarbete, och gym! :) Imorgon är det armar och bröst som gäller! Yammi!
Nu ska jag försöka sova!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0