blabla

Inte har jag egentligen så mycket intressant o berätta.
Jobbade nu ikväll på Alandica. Va inne o såg på teatern också. Måste säga att jag inte är såå jätte imponerad. Blev lite seg emellanåt. Visst va den bra, men inte så rolig som jag hade tänkt mig.
Det lockade nog o komma med på "en" kall. Men jag vet precis hur en slutar med det där gänget... En blir två, o två blir fyra, o fyra blir åtta, o sen är det kört. Så likabra o hålla mig borta. 
Istället lite fredagsmyyyys. För imorgon förmiddag blir det gymmet. Lockar betydligt mera o åka dit, än o ligga o hålla i huvudet imorgon o må dåligt hela dagen.
Sen ska Basil motioneras. Och sen blir det lite jobb imorgon kväll igen. Kanske håller mig nykter imorgon kväll också då! :) Slutar väl typ 10 då också så.
Likabra det. Ha blivit lite aggressiv senaste gångerna jag druckit. Så då kan man likabra låta bli!
O så kan jag träna på söndag igen :)

Dregglar efter James Bond nu...mhmh! I like!
Ska bädda ner mig under täcket sen, o kolla film.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0