Trött tröttare tröttast

Blev inte riktigt som planerat igår.
För det första satte jag in telefonen i kylskåpet istället för batteryn...

Jag skulle ju vart på zumba till avancia. Men när klockan ringde så vaknde jag inte. Hade den på 18.15. Jag vaknade runt 21.30. Steg upp, åkte till Select med Jennifer, o sen va det bara o bege sig på jobb. 
O jobbet fick ja sluta tidigare. Var hemma vid 2 tiden nånting. Men kunde man sova då? NÄ! Så vid halv 4 kollade jag ännu på klockan. Låg bara o slumra där sen till klockan ringde. 
Var verkligen inte pepp på å stiga upp imorse. Kändes som ja precis hade somnat. 
Men en rolig dag på dagiset har det varit. Det var min sista dag på dagiset nu för nån vecka. 30 juli ska jag dit två veckor igen :)
Skulle ju vart på det andra dagiset imorgon, men dom är så några barn, så jag fick va ledig om ja ville. JAtack! :) Så blir bara nattjobb.
 
Ikväll skulle vi haft fotbollsträning. Men nå jäkla pucko har varit o dubbelbokat planen så herrarna spelar match där ikväll. Sen har dom tydligen gjort som oss, o bokat alla torsdagar kl 20 på nabben. Hade så sett framemot en träning ikväll! Sku kunna ringa o skälla ut han som dubbelbokat! Men nä, dom har ju semesterstängt... 
 
Nej nu börjar ja bli bitter. Ja blir det när ja är så trött. 
Tror jag tar en promenad, eller inlines istället. Borde åka till gymmet, men inte lockar det i det fina vädret.
 
Imorgon har jag sovmorgon!!! Gud va skönt! :D
Sen måste jag börja packa om ja ska va borta hela nästa vecka.
 
Puss o kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0