Tisdag hela dagen. Eller?

Jag vet inte vad det är för dagar längre. Dom bara rusar förbi. Känner inte skillnad på en tisdag och en lördag.

Idag har ja varit på dagiset 8-16. Tråkigt när det bara regnar :/ Barnen tycker det är roligare :p Tänk va lite vatten kan göra!
Ikväll ha vi haft lite kalas för mig hemma hos mamma o pappa. Trevligt! :)
 
Nu är jag hemma, och borde städa. Men är så trött. Råka ju somna IGEN på vilan. Inte alla som får sova på jobbet :p 
Måste sova ordentligt inatt också. För imorgon är det först jobb på dagis 8.30-16.30, sen arken 22.30-03.30? eller nå sånt. Och sen på torsdag morgon ska ja va på dagis igen 8.30-16.30. Ibland tänker jag nog inte riktigt. Är jätte jätte trött nu, o kommer knappt upp på mornarna o är trött hela dagarna. Hur kommer jag inte va på torsdag då?
 
Nä nu ska ja sluta gnälla. Men jag är faktiskt trött konstant... 
 
Ska bädda ner mig nu, och kolla Ice age ;) I löööv!
 
Puss o kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0