Söndag

Söndag... Och jag håller på att hosta lungorna ur mig!! GUUD! Ja blir galen.
Jobbnatten va ju...tjaaa...vet inte va ja ska säga om den. Nerverna fick lugna sig lite när ja kom hem iaf.
Förstår inte hur man kan va så...jaa..ja vet inte. Ja förstår inte.
O den jäkel som kommer o säger "kan jag bara få" eller "jag ska bara", kommer få en smocka! :p Nu börjar ja bli amper! haha
Tur att det är långt till  nästa helg. MEN GISSA VEM SOM ÄR LEDIG PÅ LÖRDAGEN??! :D UHUH!

Var o åt med Jennifer, Jeanette och Liam tidigare idag. Trevligt! :) O blev man nå mindre bebissjuk när man träffa lilla Liam då? Nää... Såååå sööt!! :')

Sen va jag och Jennifer o kollade på ÅM i hoppning. Cherokee är inte mycket värd idag. Inga alls på hugget. Men Wilma va duktig!

Imorgon ska ja till dagiset igen. Ska bli kul! :)

Måste väl försöka sova nu, så jag orkar hålla igång hela dagen med alla ungar! :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0