Snart är det sommar!

Snart kommer nog sommaren! Det är varmt i solen, men det är inte så jätte varmt i luften ännu. O på kvällarna o nätterna är det kyligt ännu. Nästa vecka är det midsommarafton, så vi får väl hoppas det är varmt o skönt då. Det påstås att jag ska måsta fylla år då också, på självaste midsommarafton. Vet ni vad jag ska göra då? Jobba. Va annars...Underbart...
I lördags fick jag ju vara ledig! O det va en så sjukt rolig kväll! :) Jätte lyckad dag! Enda va att jag hade sovit 4 timmar, och hållit igång precis hela dagen. Så jag va ju färdig o gå och lägga mig kl 10 på kvällen. 
Saknar o va ledig på helgerna... Synd att jag inte bestämde mig för att söka ett dagsjobb...
Nå, jag blev ju erbjuden heltidsjobb idag för hösten :) Måste fundera på saken.
Ikväll ha vi haft fotbollsträning. En riktigt riktigt bra träning! O rolig! :) Taggad för match på torsdag!
Imorgon ska Basil och Grållan ridas. Sen får vi se vad som händer. Och torsdag blir det Kökar av och an och klippa gräset. Sen jobb dubbelt på fredag, och lördag. 
Ska krypa under täcket nu, o kolla film!
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0