Slut på helg, igen

Känner inte riktigt nån skillnad om det är helg eller inte. 

Va duktigt mycket folk ute igår! Det börjar man tycka när man inte hittar krokar o hänga jackorna på längre. 
Men kvällen gick bra. Blev extremt jätte trött där precis innan stängning.
Åkte hem efter jobbet, och då kom Maria, Minna och Marianne över :) Lite vattenpipa, cider, cola och chips. Trevligt! :)
Hade tänkt att inte sova alls inatt. Men kunde inte hålla mig vaken. Så vaknade jag vid 3 idag. Men jippi.... Hur ska jag kunna sova ikväll?? Nåja. 
Blev lite mera vattenpipa idag, och balkonghäng. 
Och grannen försökte överrösta oss med soft fm! Han lyssnade på soft fm, med ganska hög volym. Så satte vi igång lite musik, o det hördes knappt ut på balkongen. Hörde just o just va det va för låt. Men va gör han då? Jo han går och höjer volymen!! Men hallå liksom? Det eka fan över hela skönviksvägen!!
Moget säger jag bara... Hade jag varit lika mogen hade jag också höjt, men jag lät bli....
 
Imorgon är det jobb på dagis :) Vet inte hur jag ska få sömn ikväll bara. Börjar redan kl 8 imorgon. 
Och förkyld börjar jag känna mig :s nejtack!!
 
Ikväll ha jag varit på arken garden med Maria, Rasmus och Simon. Jisses va ja ha skrattat! Håhå :p
 
Nä nu ska jag krypa ner under filten!
 
Puss o kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0