Seg...

Herregud va seg man kan va.
Va på dejt tidigare med syskonen Danielsson. Trevligt! :)
Men det är allt jag rört på mig idag.
Sååå trött. O jäkla äckelförkylning :( nässpray är min bästa vän just nu. Går inte o sitta eller ligga, för då slår det fast o ja får ingen luft. Underbart!! Kul o jobba när man mår som en flodhäst. Svettas och fryser om vartannat. Tror inte jag är så jätte frisk. Menmen, bara att gilla läget, trycka i sig lite meduciner, och köra på! Vila kan man ju göra nån annangång.

Hallå! Jag har fotbollsträning på tisdag, och match på onsdag. O sen ska ja jobba på dagiset hela veckan. Har inte tid med sån här trams.
Imorgon ska ja ha dressyrträning med riding lear from hell. Men det blir inga av om ja är så här iaf. För det är inga nådigt det! :p håhå

Ska vila lite till nu, och sen börja fixa mig för nattjobb. Håhå. Tur att jag har mina fina arbetskollegor.

Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0