Riding lear from hell

Har överlevt kvällens dressyr pass för riding lear from hell. Grållan och jag, Sandra och Rocky, Yvonne och ? har pinats av Erica ;)
Men alla hästar och ryttare var nöjda efter dagens lektion :) Nu är jag mör i kroppen. Men nöjd! Duktig Grållan! :) <3
Tidigare var ja på dagiset, ätit med Jennifer, varit en sväng o kollat fotboll, och möte. Och powernap såklart. Lite länge.. Men är så fruktansvärt trött när jag kommer hem! Finns inte en chans att ja kan hålla ögonen öppna!!
Men nu måste ja sova så jag orkar med morgondagen!
Dagiset 8-16, fiol övning på medis kl 19, och jobb 23-04.30. O bara några timmars sömn efter det...

Finns nog inge bättre än att sova! :)

PUss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0