Onsdag

Var på jobb 8.30-16.30 idag. Riktigt rolig dag! :) Var 34 grader i solen på eftermiddagen. Varmt,  men skönt! :)
 
Jag och Jennifer va o åt middag, gott! Och sen råka vi ta en sväng via tivolit...Hoppsan ;) mhmh!
Via Sita och Therese en sväng, och nu är jag hemma. Måste städa lite. Suck..

Imorgon är det jobb igen från 8.30. Sen får vi se vad som händer. Alla åker ju ut till skärgården. Kul. För er! Jo, lite bitter är jag nog. Ingen är ju hemma, och jag måste jobba. Att jag fyller år spelar ingen roll. 22 år inge speciellt! På lördag blir det dubbeljobb. Som tur är får jag börja senare än det va sagt först. Annars hade jag nog inte orkat med lördag natten. Söndag är jag ledig sen!

Gudars va trött jag är. Helt färdig. Måste stiga upp ur soffan och göra något att jag inte blir här. Då är nattsömnen körd. Jag har ju sovit på vilan nu två dagar :p Igår fick tydligen inte Jennifer liv i mig på ett tag :p haha vadå trött?

Puss o kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0