Midsommarafton och 22 år idag!


Tänk! Det är redan midsommarafton! Helt sjukt va tiden går fort! Hallå, det var ju nyss bara början av maj? Snart är juni slut. Usch, nu vart man ju lite deprimerad.. 

Och idag blir jag 22 år! Ja där går också tiden fort tycker jag. Känns inte som 4 år sen jag kom in skuttandes till mammas jobb och sa att jag klarade uppkörningen.
För 22 år sen "förstörde" jag mammas och pappas midsommarplaner. Jag är född på midsommarafton jo. Kommer ihåg att när jag fyllde nå 12-13 år, så fyllde jag på midsommarafton också. 
Jag tror att iår är första gången jag jobbar på midsommarafton. Annars ha jag alltid varit ledig. Eller ja, två år har jag varit sjukskriven. Förra året hade jag ju opererat axeln, och ett år...undrar jag om ja höll på å blev utbränd? 
Så jo, visst känns det lite bittert nu när jag fyller år. Menmen. Jag slipper vakna med världens krappula iaf. 
 
Iförrgår kväll/natt fick jag fin besök av Martin från Sverige landet :) Riktig trevligt! 
så igår var det lite tungt o hålla sig vaken på jobbet. 
Var o pratade lite med gamla chefen, som hade jobb åt på gång åt mig! Alltså inget nattjobb, bara dag och kväll. Och det känner jag att jag skulle behöva. Förra helgen sov jag bort HELA helgen. Kul...
Och jag saknar mina gamla kollegor där :) 
 
Igår somnade jag vid 7 halv 8 tiden på kvällen. Och vaknade nu imorse kl 9. Vadå trött?
Ikväll ska jag och jobba till arken. Imorgon ska jag o langa ut lite pizzor först, och sen till arken igen. Söndag, är jag äntligen ledig! 
Månd-fred är det dagis som gäller. Onsd, fred-lörd är det arken. Vet inte riktigt hur jag ska orka det. Men sen får jag åka till Sverige på söndagen. Men ingen semester, utan jobb!


 
Nu ska ja ut o åka inlines!
 
Hoppas ni får en trevlig midsommar, och sup lugnt! (Ta en för mig å!)

Puss o kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0