Måndagar, suck..

Jag gillar verkligen verkligen inte måndagar. Fick inte sova inatt igen. Så sov väl en 3-4 timmar. Har gått i sömnen igen också. När jag vaknade låg ett linne breve kudden, och på andra sidan låg ett par byxor. Tror jag var på väg o klä på mig. För jag har för mig att jag drömde nått om jobb. Har varit på dagiset 8-16. Har blivit testad hela dagen... :p Perfekt på måndagen. Va såå fruktansvärt trött imorse så visste inte hur tusan jag skulle komma upp ur sängen. Börjar få ont i halsen också, och täppt i näsan. Underbart. Ikväll ha vi haft korpmatch. Dock förlorade vi. Men det va en jäkla rolig match! Jag hittade målet en gång, och snyggt var det! Skruv i krysset ;) Sen blev jag fälld och gjorde en mag-glidning i leran. Va liksom liiite blött på planen. Vi gjorde en bra match! Men vi hittar tusan inte mål. Flera frilägen, massa målchanser, men vi får inte in den i mål. Snart ska jag stänga ögonen, och hoppas jag får sova! Så trött! Imorgon är det dagiset 8-16 igen. Sen blir det lite kalas på kvällen med mina gamyler. Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0