Måndag hela dagen

Jag tycker verkligen inte om måndagar. Somnade typ runt halv 3 inatt. Så irriterande! Men så blir det när man ska försöka leva normalt efter nattjobb. Var på dagiset 8-16, och sen åkte jag inlines upp till mormor och morfar, och klippte gräset åt dom. Fick middag och glass å :) Rullade hemåt igen, och så åkte jag till Jennifer. Och vi rullade vidare till Nabben för att kolla på korpmatch. Det blev alltså ingen träning för oss, eftersom dom hade korpmatch där. Men jag har rullat bra långt idag, så det får duga :) Imorgon har vi korpmatch! :D WOHO! såå 18.30 på Nabben om ni inte har något för er! :) Men först ska ja på lite nya utmaningar, med Jennifer! :) Kommer bli kanonkul! Nu måste ja försöka sova! PUss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0