Kökar

Igår bakade jag bröd! :D Faktiskt! Riktigt sant! Och goda vart dom ju till och me! :)
Laga mat kan jag tusan inte, men baka.
Blev inringd på jobb igår morse också till dagiset. Alltid lika roligt o få komma dit :) Ska dit på fredag och måndag också.

Idag ha jag och Wilma varit över till Kökar en sväng. Åkte 9.15 imorse, och är nu påväg hem igen. Snabb visit. Men vi ha fått allt klippt! :) Fick inte igång lilla gräsklipparen, men jag tog röjsågen istället. Händig kvinna det här ;) Vi va klara på rekordtid! O via gravarna hann jag också och vattna där. 


Ikväll har vi vår andra korpmatch. Så har ni inget för er kl 20.00, så kom till Nabben och kolla när vi möter LAJM! Underhållande skulle jag beskriva det ;) Idag försöker vi undvika tvåsiffrigt. Satsar på vinst istället! :) Sjukt taggad!!

Ska vila lite på båten nu, och sen tagga för match! :) Ska bli så roligt!

Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0