Helg!

Nu är det äntligen helg!
Jobbade igår 23-04.15. En helt okej kväll! Bättre än förra helgen :)
Sov en sisådär 4 timmar imorse. Ha varit o spelat fiol på Trobergshemmet. Jag tycker det är jätte roligt att åka till äldreboende och spela, för det är så uppskattat! Dom tycker verkligen om det. O va är inte bättre än att göra någon glad, med lite musik :)
Min favorit Marita är här och leder spelningarna! <3 VÄrldens bästa Marita! Men är faktiskt besviken att det inte kom många till spelningen. TUR att hon hade med sig elever från Timrå, annars hade det varit exakt 3 stycken från dom grupperna som skulle va me. O att vi var 4 andra som kom och ställde upp. Det tycker jag är väldigt lågt. Eller inte det, men att folk inte kan meddela att dom inte kommer. Alla kan ha förhinder, det är klart. Men att man inte meddelar. Tänk om hon kommit hit, och så hade det inte kommit en enda??! 
Hon var nog besviken själv också. Och jag förstår henne! Sånt där blir jag så irriterad på!
Nåja. Vi gjorde det skitbra iaf idag! :) Det lät riktigt bra! O kul hade vi :)
Snart är Rasmus på väg in med familjen, o vi ska hitta på lite grejjer tillsammans :)
Hur kvällen slutar, är hemligt än så länge ;) Eftersom mamma och pappa inte vet något ännu. Jag och Rasmus som har ordnat ;)
MEN JAG ÄR LEDIG IKVÄLL!!! :D WOHO!
Har en spelning på torget kvar, som jag troligen ska leda. För Marita ska få medalj :)
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du brukar int heller vara så bra på att meddela att du int kommer.. Å svara i telefon kan vara svårt de med ;)

2012-06-12 @ 02:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0