-

Kvällen har spenderats med min favorit Jennifer :) Tog en promenad till henne, och så åkte vi till tivolit ;) hehe lurade dit Rasmus och Simon också. Lockade med varsitt åk. Och jisses vad dom mådde dåligt sen xD haha ha skrattat så mycket ikväll, så har duktigt ont i magmusklerna! 

Sen var vi och åt bollglass alla 4a :) 
Mycket trevlig kväll!

 

Nu är det soffhäng tills jag skulle behaga bli trött. Lär nog dröja. Så nån kommer ju va trött o grinig imorgon bitti.
Ska ju upp o jobba till kl 8 på dagiset. På kvällen är det fotbollsträning! :D Yey! Tycker det är så sjukt roligt att lira lite fotboll igen :) Skulle nog va roligt o börja träna igen. Får se om jag kanske skulle laga mig iväg på en IFK träning, bara för att. 
Dock har jag lite känningar i fotleden. Hade problem med den förut när jag spelade som bäst. Och måste börja rehabilitera den. Är rädd för att jag måste börja igen om det ska fortsätta såhär....
Jo, alltså jag har haft såå mycket problem genom mina år :p Har det inte varit det ena så har det varit det andra. Operationer hit o dit, sjukdomar, skador, allt! 

Ska hopp i duschen nu, och sen bädda ner mig med en film :)

 

Puss o kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0