Vad är jag bra på?

Den frågan borde man ställa sig nångång.
 
Vad är jag bra på?
 
 
 
-Jobba. Jag är arbetsnarkoman. Jag tycker att det är roligt att jobba. Och försöker alltid vara alla till lags, och göra mitt bästa. Sen visst blir man trött ibland, och alla har dåliga dagar. 
Sen anser jag, att är man själv bra på att jobba och inte är lat, så får man tjata på andra. Annars kan man va tyst!
Här om helgen fick jag höra av flera som tyckte jag var så snabb och effektiv på arken, i kassan. Tack!
Idag jobbade jag med bara nya människor, och dom blev trötta av att bara se på mig springa på hela tiden :p Snabb och effektiv!
 
-Spela fiol. Jaa jag är nog rätt duktig på det. Jag har hållit på nu i 14 år kanske? Skulle jag övat mera, hade jag varit ännu duktigare. Men nog kan jag spela. Eftersom jag får spelningar nu och då, och fick komma till Maritas läger som lärare, får hjälpa till i föreningen, så måste jag väl tro på det :)
 
-Fotboll. Nog kan jag spela lite :)
 
-Rida. Är inte världsbäst, men nog kan jag lite :)
 
-Musik. Har bra gehör. Hör jag en låt några gånger, så kan jag lära mig den rätt lätt. Testade saxofon, och lärde mig flera låtar på bara några dagar. Hör när det inte låter bra o man spelar falskt eller fel. Oftast :)
Har ju spelat piano i flera år också.
 
-Barn. Jag har rätt bra hand med barn :) Jag tycker om barn. Och barnen verkar tycka om mig.
Ett barn, som aldrig tytt sig till någon främmande och ny, kom och satt sig i min famn första dagen jag träffade han. Och berättade sen hemma om mig. Det kändes riktigt bra! :)
När jag åkte hem från lägret, kom alla i min grupp och ville kramas o säga hejdå. 
 
-Jag är faktiskt rätt duktig på att baka. Tro det eller ej ;) Iaf bullar och pajer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0