Sommar och värme. Eller?

Så jäkla konstigt väder. Ena stunden lyser solen, och det blir så jäkla varmt. Men sen mittiallt blir det kallt, o man måste klä på sig igen. Underbara sommar. Inget sommarväder har det blivit iår. Snart är det vinter igen. Och jag HATAR vintern!! 
Nå, efter mitt slit på alla jobb, ska det väl kännas värt det sen. När ni andra sitter här hemma o fryser i vinter, så ligger jag söderut i värmen på playan och dricker paraply drinkar ;)
Det är bla därför jag jobbar mycket nu.

Men min serveringskarriär blev kort, igen. Hann inte jobba så jätte många dagar. Och så sa axeln till. INGE kul! Har haft ordentliga känningar, nästan ont. Och jag tog mitt förnuft till fånga, och sa nej! Jaa, JAG sa nej! Otroligt! Så nu ha jag varit ledig 2(!) dagar! Hallelujah! Ikväll ska jag jobba på arken igen.
Nu när jag vart ledig ha ja varit social, varit på rockoff, varit ut, och haft roligt! Va mycket bättre man mår, när man får umgås med dom man tycker om! Det va inte igår. 
Och jag måste säga det, jag har så tusans fina vänner! <3
 
Annars händer det inte så jätte mycket spännande i mitt liv. 
 
Basil är såld, och flyttar till Uppsala den 3e augusti. Det känns bra, men samtidigt väldigt ledsamt. Han har ju alltid funnits hos oss. Han hör ju hemma där. Men han kommer få det superbra där. Kommer va väldigt känslosamt när han åker.... Det är ju som att sälja en familjemedlem. Det känns så. Men det är ju mera rätt mot han. Nu kommer han till nån som vill göra nått med han. Och duktiga är dom!
 
Cherokee har en senskada, och vilar. 
Jag rider Asta så mycket jag hinner. Och jag tycker det är SKITkul!! Jag tycker jätte mycket om henne. Hon är så positiv till allt. Hon är ju bara 4 år. Och lärt sig så mycket redan. Ska rida idag :) Andra gången vi åker alldeles själva! Hon är lite mer på tårna då, och mera vaken. Men annars är hon cool lugn!
Vi har ridit två lektioner för Mia. Jätte roligt! Nästa gång skulle vi ta med lite mera bommar :) 
 
O ni som undrar hur det går med kärleken hela tiden. Jobbar man på en nattklubb, så ser man mer än vad man vill se. Man kan inte lita på nån! Så, nu kan ni sluta fråga. Tack.
 
Imorgon är sista dagen jag är ledig på rockoff. Dåå, är det umgås med finfina vänner, äta, dricka, rocka till timbaktu, och sen slutar kvällen...nånstans :)
 
Nu ska ja gå ner o hämta bilen, och sen åka till Asta gulle :)
 
Puss o kram
 
 
Fina Marielle har hittat hem också! :) <3

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Synd att Mor & dotter (Grållan - Asta) står så långt ifrån varandra, annars hade vi kunnat rida ut tillsammans å skogsluffa i Bamböle djungler.

2012-07-25 @ 16:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0