Lite ledighet

Woho idag är jag heelt ledig! :) Såå skönt!
Igår jobbade jag först på La strada 14-23, och sen på arken 23-04.00. Var liite trött när jag kom hem. Var mycket folk på La strada, så man fick ju skena häcken av sig igen. Helt okej med folk va det på arken också. 
Massa finska turister. O sura blir dom för att dom inte får betjäning på finska. "Ni hör ju faktiskt till Finland, och då ska ni prata finska". Kik er nånstans!! Här pratar vi svenska era nötter! 
Så länge dom tänker va sura över det, så länge tänker jag inte tycka om finnar...
Fast sen igår helt plötsligt var det en som kunde svänga om till svenska, o prata hur bra som helst. O kunde bjuda mig till båten deras :p Tack, men nejtack...
Dom kan, men vill inte.
 
Idag ska jag inte göra så mycket. Hade tänkt åka ut o rulla lite. Men vi har ju fotbollsmatch ikväll. Så ska nog spara mig till det. Hade tänkt om ja skulle besökt gymmet också. Men det tror jag ja gör imorgon :)
 
Ikväll har vi vår sista korpmatch, kl 20.00 på Nabben! Mot Top tits. 
Jag har så sjukt ont i fötterna. Måste skaffa mig ordentliga arbetsskor. 
 
Ska väl hem på middag till mor o far bara. 
 
Puss o kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0