Lite fuller ha man varit

Igår spelade vi vår sista korpmatch för iår. Skönt, men ändå tråkigt. 
Laget vi spelade mot hade IFKs A lagsspelare som tränare.. :p 
Vi gjorde en bra match, igen. Men hittade inte målet. Så många chanser. Men med ungefär 5 min kvar, låg vi under med 0-3. Men slutresultatet blev 2-3. Det är konditionen som sviker oss. Dom hade många avbytare, så dom hade pigga ben hela tiden. 
Bara o ladda om till nästa säsong :) 
 
Sen gick jag över till Minna med J, o drack o sjöng singstar. Stackars grannar ;) hehe
O utgång vart det. Tänkte säga att ja önskar ja inte kom ihåg det, men det gör jag inte riktigt heller :p 
Blåmärken på benet, och en kickboard står i min hall?? O nyckeln va i dörren. Ja håhå. 
Mådde riktigt dåligt imorse. Men nu börjar jag lite bli människa igen. 
Ikväll ska ja jobba som vanligt. 
Ha aldrig varit på Island in the sun. Känns som jag klarar mig också. Supa sten, ligga runt, lyssna på musik mitt ute i ingenstans.. Njä, nejtack. 
 
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0