2 nätter kvar

Sen är det här eländet slut ;) hosch
 
Men vilken kväll det blev igår! Hade så jäkla roligt! Timbuktu va riktigt bra. Men alltså, hetare och sexigare karl får man leta efter!! AOUCH! Eh, yesplease! 
O inget rockoff utan farbror fläsk! Så grymma! 
Tack för en suverän kväll! :) 
 
 
Nu försöker jag bli människa igen. Nu e det slut lekt. 2 jobbnätter kvar, sen måste jag börja vända på dygnet. På måndag är det dagisjobb som gäller! 
Imorgon ska ja o spela på ett bröllop. Och söndag är det lektion med Asta :)
 
Idag ha ja varit ut på sjön med Rasmus. Såå skönt! O ätit middag har vi gjort.
Hade tänkt att ja skulle ut med Asta, men det är så jäkla varmt! Inte schysst tycker jag. Försöker imorgon :)
Åka inlines ska jag göra. Dags o sätta igång igen. För snart är det november....... ;) Iiih!
 
Nu vart jag sådär jätte extremt trött... Bäst o göra nått, innan jag blir här i soffan.
 
Puss o kram
 
 
 
Ett samtal...Du gjorde min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0