-

Idag har jag (igen) velat skicka alla finnar till Sibirien. Eller vart tusan som helst! Långt härifrån iaf. Förbanna. Får se hur dom klarar sig med sin fula finska där. 
Kom int hit o tro att ni är nått. Va ja blir irriterad! Komma hit o tro att varenda människa på denna svenskspråkiga ö, pratar flytande finska. AAAARH!!!
 
Sådärja...
 
Försov mig imorse, dagen började riktigt dåligt. Hann bara ge hästarna hö, av alla miljoners grejer ja skulle göra. Sen åkte jag o lastade Asta, å så åkte vi till Sleipner. Red vår första lektion tillsammans :) O det blev för Mia. Hon skötte sig såå bra! Så duktig tjej :) Då lyftes humöret igen.

Åkte på jobb sen, o serverade. Började helt okej. Blev lite sämre, men slutade helt okej. Tur att jag har såna fina arbetskollegor! :)
 
Puss o kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0