Woooonderful

Kom nästan upp i tid imorse, ehe. Kom i tid iaf :) Hade ju flera minter till godo!
Ha varit en rätt seg dag. Men det ha gått ändå!
Har liiite lätt beslutsångest nu vad jag ska göra. Måste göra lite uppgifter till skolan. Det är bestämt. MEN. Vad ska jag träna idag? Finns två olika zumbapass, bodystep, Sh´bam? eller eget pass.
Nej, nu bestämde jag mig för Sh´bam :) hihi bokat o klart!
Hur jag ska kunna röra mig ordentligt, är en annan femma :p hoho underbara träningsvärk!
Ska träffa Maria en sväng nu på stan :)
Sen träning, och SEN uppgifter. Banne mig! Måste ta mig i kragen nu o få klart dom. Så jag kommer ut grundåren iaf :p 
Ha fått höra nu att barn och unga tydligen ska öppna nu i höst iaf. Så jag är liiite lätt kluven. Ska jag gå den, 1 år plugga till. Fast jag är extremt skoltrött och har ingen som helst motivation. Eller ska jag jobba, och jobba nått år. Eller jobba hela hösten, och dra iväg sen över hela vintern. Antingen bara resa, eller volontärjobba. Tål att funderas på. Skulle va skönt o komma härifrån några månader. Få se lite mer av världen! Alla som åkt bort en längre tid på en längre resa, rekommenderar dom. En upplevelse man aldrig glömmer.
Vill inte sitta här på den här holmen bara resten av mitt liv. Vill ju ut o se lite annat :) Var ju till Frankrike en hel sommar och jobba. O det är ett minne för livet! Vilken upplevelse! :) Mera sånt!
Det är mycket man funderar på nu.. 
Nu ska ja fundera på att klä på mig, o dra ner på stan :p att inte Maria behöver vänta hundra år, o bli nervös ;)
Puss o kram
Hittade en väldigt fager bild på mig och Marielle! :p Bjuder på den ;)
Nyktert tillstånd? Nä, skulle inte tro det :p

Kommentarer
Postat av: Andreas

Studera klart nu! Utbildningsåret är roligast! Sen kan du åka ut i världen. <3

2012-01-18 @ 14:35:47
Postat av: Marielle

Hoho Jeffe vad snygga vi är! Tur man kan skratta åt det! :p

2012-01-18 @ 17:22:45
Postat av: Hanna

Håller med Andreas ! sista året lär va roligast :D och då läser du ju det DU valt, dvs barn & ungdom ! Sen kan vi resa jorden runt babe ! :D

2012-01-18 @ 22:21:00
URL: http://glassflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0