Va hände där riktigt?

Va ner på stan med Maria en sväng igår då, checkade läget, drack lite varm choklad :) mysigt! prata lite strunt. Sen drog vi till mig, åt lite smått, och sen åkte vi iväg på ett gruppträningspass som heter Sh´Bam. Det var ett danspass, med rätt lätta steg. Rätt bra låtar. Det va inte så svårt o lära sig, men man kanske ska ge det några gånger, så alla steg sitter o man kan ge 110%. Har fortfarande zumba som min favorit... ;)
Men eftersom man inte vart så jätte trött av det passet, så såg jagh att det fanns platser kvar till Bodystepen som var direkt efter. Check! Va längesen jag va på det! Så helt nytt program. Men efter det kan jag säga att då va man finito :p Riktigt jobbigt! Måste köra det igen :) Det är roligt, o bra träning!
Sen snabbt hem, duschade, sen åkte vi o plockade upp Kaisa och drog till Dinos. Trevlig kväll! :) Säger inte mer om det...
Idag då. Är lite seg måste jag säga.
Tror inte det blir nån träning idag. Bara promenad. Har rätt bra träningsvärk, o trött i kroppen.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0