Träningsvärk!

Jäklar vilken träningsvärk jag har :p Speciellt i bröstmusklerna. AJJ!
Körde en timme Zumba med Laura igår. Roligt pass som vanligt :) Sen åkte jag o Maria direkt till gymmet o körde 45 min där. Körde överkroppen igen. Ups... Men jäkla skönt var det :) Börjar bli muskelkåt? liiiite kanske ;)
Åkte sen o plockade upp Jennifer direkt, o åkte på våra äventyr ;) Sen åkte vi o plockade upp H, skjutsade hem Jennifer, och sen blev det mys i soffan (:
Liiiite trött när ja vaknade imorse. Men kom iväg till skolan iaf.
Har bara... En timme kvar typ. Skönt!
Då bär det av till gymmet för ett pass. Kanske skulle köra lite mera ben idag. Lite axlar måste jag köra, men mindre än jag brukar. Märker bra om ja inte tränat axlarna på någon dag, då börjar det kännas. Blir som en obehaglig känsla i axeln :s kan inte säga att det gör ont, men känns obehagligt. Livslång rehabilitering. Bra det, så man håller igång :) Bra o va vältränad tills man ska ha barn, det va det sista läkaren sa till mig på sista kontrollen :p Tycker han det va dags snart eller? :p Njaaa...

Sen klockan 19 är det ridhuset med finaste Cherokee och Basil. Ska testa rida Cherokee idag. Har en känsla av att det kan bli lite rodeo :p haha
Är zumba kl 19 också, men det får jag skippa idag :/ Tråkigt...

Skickade förresten o frågade om två dagars ledighet, o vad fick jag till svar? Jo, att jag måste vänta på nästa schemat, som dom inte vet när kommer, snart iaf... Och får då se. Ehh... Alltså.. Borde kanske omformulerat det. "Jag kommer vara borta två dagar i februari" Kanske skulle varit bättre :p

Kanske man skulle göra nå vettigt nu då. Nu är det 50 min tills vi slutar. HAH skojja! 1 timme och 50 min -.- damn it....

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0