Tack bara

Ringde sjukhuset imorse och frågade vad jag ska göra med mina sömnproblem. Sluta skolan, eller sluta jobba fick jag till svar. Och inget dera kan jag göra. Så bara o bita ihop och försöka...
Förövrigt sov jag inga många timmar inatt igen. Har tagit igen lite nu iaf.
Sen var jag och låste ut mig. O vet ni hur jäkla lätt det är att få tag på hyresvärden här??? Typ går inte. Så jag ringde till självaste Eklund, och va säger han, jo han har inga nycklar. Eeh... Men han skulle hämta från nån kille på Savoy. Nå innan det va jag o Rasmus o letade hos han efter extra nyckeln. Men den är spårlöst försvunnen? :s Sen via mormor och låna bilen. Eftersom ja hade låst in bilnycklarna också :p
Sen for jag till gymmet en sväng. Måsta bli av med lite frustration. Ringde även till AMS och fråga med mitt studiestöd. Som jag inte fått. Så nu måste jag lämna in ÄNNU EN TILL ansökan. På riktigt... Men hon sa att jag skulle få det i februari. Annars....
Blä. Alltså humöret far ju åt skogen när man inte får sova som man ska.
Har även övat lite fiol. Det gick iaf helt okej.
Ihelgen ska jag ju ha musiklekis med dom yngre. Ska bli kul :) Mindre kul att jag går skola fred o sen jobbar natt, och sen lördag har jag gruppspel redan kl 12... Nåja. Det är som det är.
Ska till Bjärström nu. Ska till ridhuset med hästarna ikväll.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0