Kramp i armar och mage

Fyfan va ont jag har i armarna och magen :p Har burit soffor hit och dit, upp och ner. Fyfan va min gamla soffa vägde!! Nu är den iaf ute härifrån, och två "nya" har jag :) Som jag fick av mammas arbetskompis. TACK! Ser nu att jag måste köpa nu matta... Passar inte alls -.- Sofforna är gråa och jäkla bekväma. Ska ta kort sen. Just nu står den ena på sidan och det är bara allmänt kaos här :p Men nu är dom här :)
Min snälla bror kom och hjälpte mig :) Fasiken va ja har skrattat :p
Va ja ha fått mycket gjort idag! Har varit via farmor, fick hennes gooooda bullar :) namnam! Sen har ja tvättat 3 maskiner tvätt, varit till ridhuset med hästarna. Cherokee gick helt normalt nu! Så i ridhuset där det är mjukt underlag är det bara o tuta o köra. Dock gick han omkull en gång :/ Underlaget släppte. Sen va han väääldigt pigg :p han brukar inte sparka bak ut. Men nu ... Håhå. Inte lätt o ha en galen 2 åring ;)
Tömkörde och longerade han. När jag tömkörde sprang jag bakom, så jag har nog fått min träning idag iaf.
Imorgon är det skola, 8-`? 14.20 kanske? Sen...vet jag inte vad som händer. Gym, och trevligt sällskap står på schemat iaf ;)
Ska duscha nu, och sen försöka sova -.-
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0