John-blund, välkommen!

Men näe. Inte inatt heller. Uuuunderbart! Va trött tidigare, men det gick tydligen över. Nu skulle ja nästan kunna gå ut och gå en sväng. Synd att jag är lite mörkrädd, och HATAR kyla.. Ha "spelat" lite fiol iaf. Gjort övningar jag fick av Irina, som är "tysta" :p Bra att ja får nå lite vettigt gjort. Skulle ju kunna städa. men det låter ju lite jobbigt ;)
Nä men på riktigt. Nu är klockan 02.00. Vilket betyder nu....5 timmars sömn. Som är ungefär 5 timmar för lite för mig. Imorgon har vi full dag i skolan, 8-16. Inte en chans att jag kommer hålla mig vaken hela dagen! Och lunchen kommer jag hoppa över tror jag, för jag måste till banken. Imorgon är sista dagen jag verkligen måste dit. Annars kan det bli försent. Varför, tänker jag inte säga ;) det handlar om nå jäkligt roligt iaf! hihi iaf..
Sandra är snäll och kommer och hämtar upp mig imorgon. Annars lär jag nog inte laga mig till skolan kan jag säga... Självdiciplinen är long gone nu...
En positiv grej då. På fredag får jag lön! :D WOHO! Då jäkla ska alla räkningar bort!!
Nu ska ja försöka sova då. Räkna får eller nått. Får se hur många tusen jag kommer till :p

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0